Wij willen ons werk graag professioneel uitvoeren en vinden het belangrijk dat u ons vertrouwt. Vanzelfsprekend doen de medewerkers van onze praktijk er alles aan om u zo goed mogelijk te helpen. Desondanks kan het voorkomen dat u ontevreden bent over de gang van zaken en geen goed gevoel heeft na contact met onze praktijk. U vindt bijvoorbeeld dat u niet serieus genomen bent, onheus bent bejegend of u zijn andere tekortkomingen in onze praktijk opgevallen.
Wij willen dat dan zo snel mogelijk met u bespreken om waar mogelijk zaken te verbeteren. Samen kunnen wij dan proberen tot een goede afhandeling te komen. Neem daarom contact op met uw zorgverlener of meld uw klacht via deze link.
Indien wij er niet in slagen om uw klacht samen op te lossen, dan kunt u zich voor een onafhankelijk oordeel wenden tot Stichting en Geschillen Eerstelijnszorg (SKGE),
postbus 8018, 5601 KA Eindhoven met telefoonnummer 088-0229100. Via de website (Home – Skge) kunt u meer informatie vinden over de SKGE en eventueel uw klacht indienen.
Als u niet tevreden bent dan hopen wij, en nodigen u uit, om dit met uw huisarts te bespreken. Dit kan door hierover te communiceren met de assistente of door ons klachtenformulier in te vullen. U vindt dit onder deze link. Wacht u daar ook niet te lang mee, een misverstand is door een gesprek meestal snel verholpen en een klacht van uw kant is voor ons erg belangrijk om te weten. Omdat wij uw zorgvraag voorop stellen willen wij het liefst voorkomen dat u klachten heeft maar zodra die er wel zijn horen wij dat graag zo spoedig mogelijk zodat wij er iets aan kunnen doen.
Wij hebben in de ontvangstruimte een ideeenbus geplaatst. tips zijn uiteraard van harte welkom. Wij proberen de dienstverlening steeds te verbeteren, uw tips helpen daarbij.
Door onze WebApp heeft u altijd inzicht in uw eigen medische gegevens: bekijk bloeduitslagen en specialistenbrieven, lees wat uw huisarts u heeft geadviseerd. Daarnaast kunt u herhaalmedicatie bestellen, een afspraak plannen of om een e-mailconsult vragen.
Wij zijn open voor nieuwe inschrijvingen voor inwoners van Swalmen en omstreken. Vul het formulier volledig in. U ontvangt binnen 72 uur een bevestiging van onze praktijk per mail.
Heeft u nog verdere vragen? Dan kunt u een telefonische terugbelafspraak maken.
Neem hiervoor contact op met onze doktersassistente.
Via Mijn Medisch Dossier is het mogelijk om inzage in uw medisch dossier te verkrijgen. Het is mogelijk om inzicht te verkrijgen in onderstaande punten:
Bij minder dringende klachten kunt ons een e-Consult sturen. Onze praktijk beantwoord uw vraag dan meestal binnen 48h. Omdat u niet belt scheelt dit ons inkomende telefoontjes en helpt dit ons om drukte te spreiden.
Neem contact op met de doktersassistente of klik op de knop
U kunt via deze website uw eigen chronisch actieve medicatie herhalen. Als u langere tijd één of meerdere medicijnen gebruikt, heeft de apotheek speciaal voor u een gratis service: zij zorgen ervoor dat uw medicijnen op een vooraf afgesproken tijdstip klaar staan.
Uw huisarts zet alle informatie over uw gezondheid in de computer. Dat heet een medisch dossier. De huisarts zet er bijvoorbeeld in welke ziektes u heeft, welke onderzoeken en behandelingen u heeft gehad en welke medicijnen u gebruikt. Zo staan uw medische gegevens allemaal bij elkaar.
Je (huis)arts en je apotheken kunnen hun computer aansluiten op het Landelijk Schakelpunt (LSP). Via het LSP kunnen ze jouw belangrijkste medische gegevens delen. Een andere zorgverlener kan die medische gegevens bekijken. In onderstaande video wordt kort uitgelegd hoe het LSP werkt als je op de huisartsenpost komt.