Verbetersuggesties en klachten

Bent u niet tevreden?

Als u niet tevreden bent dan hopen wij, en nodigen u uit, om dit met uw huisarts te bespreken. Dit kan door hierover te communiceren met de assistente of door ons klachtenformulier in te vullen. U vindt dit onder deze link. Wacht u daar ook niet te lang mee, een misverstand is door een gesprek meestal snel verholpen en een klacht van uw kant is voor ons erg belangrijk om te weten. Omdat wij uw zorgvraag voorop stellen willen wij het liefst voorkomen dat u klachten heeft maar zodra die er wel zijn horen wij dat graag zo spoedig mogelijk zodat wij er iets aan kunnen doen.

 

Wilt u een klacht indienen?

Als een gesprek over uw ontevredenheid niet heeft geholpen en u een klacht wilt indienen verwijzen wij u naar de website van de klachtenregeling waar wij bij zijn aangesloten. Dit is de link: https://www.skge.nl/portal-vervolgpagina/klacht-indienen

Met deze link bereikt u de klachten functionaris. U kunt de klachtenfunctionaris eventueel ook telefonisch bereiken: 088 0229190.

Heeft u een advies of tip voor ons?

Wij hebben in de ontvangstruimte een ideeenbus geplaatst. tips zijn uiteraard van harte welkom. Wij proberen de dienstverlening steeds te verbeteren, uw tips helpen daarbij.